Ame pure

Jag beställde Ame Pure the original CIT face roller, collagen therapy platinum gel, sanitizer spray och Duo-multiplex moisturizer. Paketet kom fort efter endast 1 dag. Jag beställde det i måndags 00.40 och det kom igår. Jag har hört mycket om roller och att det behandlar rynkor, linjer, stora porer, fet hud, slapp hud, ärr och är från acne. Det ska också skapa nyare och friskare hud och dessutom bromsa åldrandet av huden. Mitt största problem är ärr av acne, fet hud och stora porer. Jag måste erkänna att jag var lite rädd för att prova en roller. Jag tänkte "vem vill sätta nålar och rulla nålar i sitt ansikte" men jag började tänka om när jag träffade en vän. Jag såg tydligt hennes hudförbättring och en av orsakerna var att hon använde Ame pure roller. Så då gav jag det också en chans.

Jag älskar hur förpackningen är och hur produkterna känns i handen. Det känns lyxigt och dyrt. Det gjorde inte jätteont stack lite grann men inget som jag klagar över eller inte klarar av. Nu efteråt känns det som att det här kanske fungerar på mig med. Nu tänker jag köra detta i två månader och senare lägga ut före och efter bilder.
Jag har också filmat under tiden jag provade Ame pure face roller och kommer inom kort att lägga ut filmen på min youtube kanal. Besök den gärna och glöm inte att prenumerera/ subscribe. Jag heter Diddi5 på youtube.

Kommentera här: